Aanmelding de deur uit! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Roeleke Munster - WaarBenJij.nu Aanmelding de deur uit! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Roeleke Munster - WaarBenJij.nu

Aanmelding de deur uit!

Blijf op de hoogte en volg Roeleke

10 Januari 2013 | Nederland, Nederland

Hallo lieve allemaal,

Gisteren was een rare dag; eerst afscheid nemen en vervolgens in een nieuw avontuur stappen. Mijn afstudeerstage zit erop; nu de laatste dingen afronden/inleveren. Hopelijk kan ik straks in maart mijn diploma ophalen, en ben ik eindelijk juf! :) Heerlijk!
Na het afscheid heb ik me thuis ein-de-lijk ingeschreven bij Activity International om een jaar als au pair naar the States te gaan! Gek gevoel, maar ook heerlijk! Straks gaat mijn droom eindelijk in vervulling!
Dus nu maar eens mijn waarbenjij.nu pagina in elkaar geknutseld; want nu gaat het echt beginnen! Paspoort aanvragen, door de screening heen zien te komen, visum regelen, gastgezin vinden, reisdatum plannen, enzovoorts! Nog genoeg te doen dus...
Maar nu eerst; afstuderen! De rest komt later... :)

Jullie zijn nog niet van me af voorlopig, maar het aftellen is begonnen!

Liefs Roeleke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roeleke

Na mijn afstuderen ga ik -hopelijk- straks in mei (2013) naar the States om daar voor een jaar als au pair aan de slag te gaan. Een droom die eindelijk uit gaat komen; spannend maar enorm gaaf!

Actief sinds 10 Jan. 2013
Verslag gelezen: 454
Totaal aantal bezoekers 34116

Voorgaande reizen:

15 Januari 2016 - 01 Juli 2016

Au Pair in Shanghai

17 November 2013 - 16 December 2015

Au pair in the States!

Landen bezocht: