MATCH! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Roeleke Munster - WaarBenJij.nu MATCH! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Roeleke Munster - WaarBenJij.nu

MATCH!

Blijf op de hoogte en volg Roeleke

28 September 2013 | Nederland, Emmeloord

Lieve mensen,

Het is dan EIN-DE-LIJK definitief; ik ga naar Amerika. Gisteren heb ik tijdens het tweede Skype gesprek te horen gekregen dat de familie Wenzel mij als hun au pair wil.

De familie bestaat uit vader Tony (44), moeder Kelly (43), en de tweeling Andrew en Audra (bijna 4). Ze wonen in Ardsley New York, op ongeveer 30 minuten (met de trein) van NYC. Ouders zijn beide werkzaam in de wereld van de software. Moeder werkt in NYC, en reist dagelijks op en neer met de trein. Vader heeft een kantoor aan huis. Ze werken allebei -meer dan- fulltime, en reizen ook regelmatig voor hun werk. Ze wonen in een prachtig groot huis. Ik heb daar straks een eigen kamer én badkamer -hoe luxe!!-.

Ik vertrek waarschijnlijk zondag 17 november. Dat is dus over 7 weken en 1 dag! Ik was gisteren enorm opgelucht dat het nu eindelijk echt/definitief/concreet is: ik ga mijn droom waarmaken. Er moet nu een visum geregeld worden, en natuurlijk moeten de andere voorbereidingen voor mijn reis getroffen worden. Ik heb leuk contact met hun huidige au pair, en zij zei dat ze nog tal van tips voor me heeft qua voorbereiding, wat neem je wel (en vooral NIET) mee, enzovoorts... ik ben benieuwd! Ik ga dit weekend eerst maar eens genieten van dit heerlijke gevoel. Ik heb nu echt héél veel zin om die kant op te gaan, en vind 7 weken eigenlijk nog best lang duren... ;-)

Zodra er weer wat nieuws te melden is, lezen jullie het vast wel hier of op Facebook! Bedankt voor al het medeleven en de interesse van jullie kant!

Liefs Roeleke

• 28 September 2013 - 16:40

Karin:

Roeleke, ik vind het zo super super tof dat het nu dan toch eindelijk gaat gebeuren !!
    Hoe luxe kun je au pair zijn, wat een mooi vooruitzicht allemaal.
    Dat je er maar een super mooie tijd mag hebben, we zullen het allemaal volgen, xx

• 30 September 2013 - 14:54

Michiel: